Advisor 247 ADVOKAT er neste generasjon webbasert saksbehandlingssystem for deg som vil samle alt i en smart løsning. Systemet dekker bl.a. ditt behov for dokumenthåndtering, kunnskapsforvaltning, timeregistrering og fakturering. Alltid lett tilgjengelig.

  • Nyeste generasjon av løsning for kontordrift – få enkelt orden på prosjekter, e-post, dokumenter, oppgaver og timer

  • All funksjonalitet på ett sted. Se listen over funksjoner HER

  • Webbasert løsning. Alltid tilgjengelig

  • Kan benyttes av både Windows og Mac brukere

  • Lett å komme i gang. Du får eksperter du kan rådføre deg med hele veien

  • Bli en profesjonell kvalitetsleverandør av lønnsomme tjenester. Få full kontroll med Advisor 247 ADVOKAT

INTERESSERT I MER INFORMASJON?

Vi kontakter deg i løpet av kort tid

Enkel og effektiv timeregistering og fakturering

Med Advisor 247 blir føring av timer en naturlig del av dagens gjøremål og timer kan registreres automatisk som et resultat av andre aktiviteter.

Effektiv fakturering gjør at du kan bruke tiden din på å håndtere kunder.

Effektiv saks- og dokumenthåndtering

Med Advisor 247 Advokat får du et velfungerende, sikkert og smart system for saksbehandling, dokumenthåndtering og kunnskapsforvaltning.

Hvis du ønsker å benytte dagen til ditt egentlige virke:
Bruk Advisor 247 Advokat til å organisere arbeidet og få full kontroll.

Endelig et system som virkelig har fått orden på dokumentflyten i bedriften. Advisor 247 hjelper oss å enkelt finne frem dokumenter og prosjekter når vi trenger det. Tidsbesparende og effektivt! – Marius Larsen, Larsen advokatfirma AS

Eksperthjelp på veien – tips og triks
som kan bli veldig lønnsomme

Vi er eksperter på time- dokument- og kunnskapsintensive miljøer, der grunnlaget for lønnsomhet er avhengig av effektiv dokumenthåndtering og saksbehandling. Advokater som lever av å selge kompetanse har ikke tid å kaste bort på å lete etter dokumenter og annen saksinformasjon, eller føring og oppfølging av timelister og fakturering.
Myndighetenes krav til personvern og sikkerhet i kombinasjon med ny teknologi står sentralt hos oss.

Vi vet hva som skal til og vi hjelper deg gjerne!

Er ikke dette løsningen for deg? Prøv «Finn din løsning»-funksjonen HER

  • Kontakt-, klient- og saksregister
  • Dokument og e-posthåndtering
  • Fristhåndtering
  • CRM funksjonalitet
  • Integrasjon mot Microsoft Office og Outlook
  • Integrasjon med Digipost. Les mer HER
  • Time- og utleggsregistrering. Fakturering
  • Integrasjon mot regnskapssystemer
  • For både Windows og Mac brukere

INTERESSERT I MER INFORMASJON?

Vi kontakter deg i løpet av kort tid